کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با گزینه کاربردی Hosted App Model ویندوز 10 آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت همواره از نظر نرم افزاری نوآوری هایی داشته اما برخی اوقات هیچ کدام از آنها به واقعیت تبدیل نشده اند ولی این بار ویژگی Hosted App Model ویندوز توانسته بسیاری از مشکلات کاربران را حل کند.

ویندوز ویندوز 10 اندروید Your Phone Hosted App Model

این قابلیت که در ویندوز 10 نسخه 2004 وجود دارد، اجازه خواهد داد یک نرم افزار به عنوان میزبان و یک نرم افزار دیگر به عنوان زیرمجموعه آن به صورت مستقل فعالیت کند.

برای مثال، یک اپلیکیشن که برای اجرا شدن به میزبان نیاز دارد، می تواند با Hosted App Model ویندوز 10 یک نرم افزار مستقل تلقی شود و آیکون مخصوص به خود را در تسک منیجر و سوئیچ کننده برنامه ها دریافت کند اما امکان لغو نصب آن با روش های ویندوز 10 وجود داشته باشد.

برای عملی کردن این پروژه، برنامه میزبان باید مستقل بودن یک اپلیکیشن را تأیید کند تا اجازه اجرا شدن را به صورت کنترل شده بدهد.

نمونه بارز این ویژگی، اپلیکیشن های PWA هستند زیرا در آنها کروم به عنوان میزبان عمل خواهد کرد اما این نرم افزارها به صورت مستقل اجرا می شوند.

ضمن اینکه با قابلیت جدید Your Phone Apps، تا کنون شاهد امکانات نسبتاً کامل Hosted App Model بوده ایم. برای مثال، با نرم افزار نامبرده می توان برخی اپلیکیشن ها را از درون گوشی به رایانه اجرا و یا آیکون آنها را به استارت منو و تسک بار پین کرد.

خوشبختانه این ویژگی فاصله میان اپلیکیشن های در حال اجرا در رایانه و حافظه های ابری را تقریباً از بین می برد و تفاوت ها را کاهش می دهد.

همچنین، خبر رسیده که مایکروسافت می خواهد از این ویژگی استفاده کند تا اپلیکیشن های Win32 را در ویندوز 10 ایکس اجرا نماید و یا نرم افزارهای اینترپرایز را از حافظه های ابری در اختیار کاربران قرار دهد.

با این قابلیت، به راحتی می توان اپلیکیشن های اندرویدی را در دستگاه های ویندوزی اجرا و کاربران را نسبت به وصل بودن به یک شبکه برای انجام این کار، بی نیاز کرد. به علاوه، ممکن است با گسترش این ویژگی، بتوان بازی ها را هم اجرا و مشکلات سخت افزاری و یا کمبود حافظه را جبران نمود.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47449 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/20 تعداد مشاهده: 2230
سافت گذر